Kontakt oss

OFTE STILTE SPØRSMÅL

Se svar på de vanligste stilte spørsmålene om bestilling, levering og annet her, og få svar på det du lurer på med en gang.
Gå til svar på spørsmål

Merk! Ved forhåndsordre av juleløk (amaryllis) i din ordre blir hele ordren levert samlet uke 41-42.
Merk! Noen nye ordre og forhåndsordre med levering uke 35-39 har blomsterløk med forsinket varer inn og vi vil ikke få disse ut før uke og har flaskehals i pakk grunnet dette. Vi beklager forsinkelsen du event. vil oppleve.


KJØPSHJELP:
Trenger du bistand med ditt kjøp, kan du kontakte oss på epost info@plukkselv.no eller fyll ut skjemaet nederst på denne siden.       

FAKTURASPØRSMÅL:
Klarna kundeservice : 21 01 89 91      
Vipps kundeservice: 22 48 28 00 

SPØRSMÅL VEDRØRENDE LEVERING AV VARER PICK UP POINT:          
Pick-up point: 940 52 620
Posten kundeservice: 22 03 00 00 (sjekk også ditt sporingsnr. som står på leveringsbekreftelsen på posten.no)

REKLAMASJON OG RETUR:
Reklamasjon: all reklamasjon gjøres ved å fylle ut skjemaet på denne siden.
Retur/angre kjøp: les her hvordan man angrer kjøp. 

ÅPNINGSTIDER PLUKKSELV KUNDESENTER:
Tlf: 22 53 55 51 (ha ditt ordrenr. klart hvis det gjelder ordre spm.)

Mandag - Fredag 10.00 - 14.00
Lørdag/søndag: stengt

Vi svarer raskt på epost info@plukkselv.no


ADRESSE PICK UP POINT (OGSÅ RETURADRESSE):
Plukkselv.no AS c/o B. H. Ramberg AS, Orhusveien 1, 3070 Sande i Vestfold
(trykk på trådløs ringeklokke  - skiltet pick up point)

ÅPNINGSTIDER PICK UP POINT:

OBS! Nye åpningstider for henting i sommer:

Mandag:            08.00 – 16.00
Tirsdag:             08.00 – 16.00
Onsdag:            08.00 – 16.00
Torsdag:            07.00 – 18.00
Fredag:             08.00 – 16.00
Lørdag:               STENGT
Søndag:              STENGT 

(Egne coronatiltak i pick up point - se anvisning når du ankommer hentested)


Kilde: 1881.no.

 

E-postadresse: info@plukkselv.no