Kontakt oss

 


OFTE STILTE SPØRSMÅL
Se svar på de vanligste stilte spørsmålene om bestilling, levering og annet her, og få svar på det du lurer på med en gang.
Gå til svar på spørsmål

KJØPSHJELP:
Trenger du bistand med ditt kjøp, kan du kontakte oss på epost info@plukkselv.no eller fyll ut skjemaet nederst på denne siden.       

FAKTURASPØRSMÅL:
Klarna kundeservice : 21 01 89 91      
Vipps kundeservice: 22 48 28 00 

SPØRSMÅL VEDRØRENDE LEVERING AV VARER:          
Pick-up point: 66 98 40 20
Posten kundeservice: 22 03 00 00 (sjekk også ditt sporingsnr. som står på leveringsbekreftelsen på posten.no)

REKLAMASJON OG RETUR:
Reklamasjon: all reklamasjon gjøres ved å fylle ut skjemaet på denne siden.
Retur/angre kjøp: les her hvordan man angrer kjøp. 

ÅPNINGSTIDER KUNDESENTER:
Mandag - fredag kl. 10.00 - 15.00


ÅPNINGSTIDER PICK UP POINT:

SMITTEVERNTILTAK! GRUNNET COVID-19 VIRUS HAR VI MIDLERTIDIG STENGT VÅRT PICK UP POINT
Dette som et ledd for å forhindre smitte inn på vårt lager. All daglig drift fortsetter som normalt og ingen på vårt lager eller bedrift er berørt. 
Skulle det være prekært å få tak i varer som du har liggende i pick up point ber vi deg ta direkte kontakt med Henrik Teskhov og avtale tid på tlf.: 48 50 64 88

Mandag:            08.00 – 18.00
Tirsdag:             08.00 – 18.00
Onsdag:            08.00 – 16.00
Torsdag:            08.00 – 16.00
Fredag:             08.00 – 16.00
Lørdag:             10.00 – 14.00
Søndag:              STENGT 

ADRESSE PICK UP POINT (OGSÅ RETURADRESSE):
Snap Pack AS, Gjellebekkstubben 10, inngang F, 3420 Lierskogen 

 

E-postadresse: info@plukkselv.no