Kontakt oss

OFTE STILTE SPØRSMÅL

Se svar på de vanligste stilte spørsmålene om bestilling, levering og annet her, og få svar på det du lurer på med en gang.
Gå til svar på spørsmål

Merk! Ved forhåndsbestilling av høstløk, leveres HELE din ordre samlet i uke 35-39.


KJØPSHJELP:
Trenger du bistand med ditt kjøp, kan du kontakte oss på epost info@plukkselv.no eller fyll ut skjemaet nederst på denne siden.       

FAKTURASPØRSMÅL:
Klarna kundeservice : 21 01 89 91      
Vipps kundeservice: 22 48 28 00 

SPØRSMÅL VEDRØRENDE LEVERING AV VARER PICK UP POINT:          
Pick-up point: 66 98 40 20
Posten kundeservice: 22 03 00 00 (sjekk også ditt sporingsnr. som står på leveringsbekreftelsen på posten.no)

REKLAMASJON OG RETUR:
Reklamasjon: all reklamasjon gjøres ved å fylle ut skjemaet på denne siden.
Retur/angre kjøp: les her hvordan man angrer kjøp. 

ÅPNINGSTIDER PLUKKSELV KUNDESENTER:
Tlf: 22 53 55 51 (ha ditt ordrenr. klart hvis det gjelder ordre spm.)

Mandag - Fredag 10.00 - 14.00
Lørdag/søndag: stengt

Vi svarer raskt på epost info@plukkselv.no


ADRESSE PICK UP POINT (OGSÅ RETURADRESSE):
Plukkselv.no AS c/o B. H. Ramberg AS, Orhusveien 1, 3070 Sande i Vestfold

ÅPNINGSTIDER PICK UP POINT:

OBS! Nye åpningstider for henting i sommer:

Mandag:            08.00 – 16.00
Tirsdag:             08.00 – 16.00
Onsdag:            08.00 – 16.00
Torsdag:            08.00 – 16.00
Fredag:             08.00 – 16.00
Lørdag:               STENGT
Søndag:              STENGT 

(Egne coronatiltak i pick up point - se anvisning når du ankommer hentested)


Kilde: 1881.no.

 

E-postadresse: info@plukkselv.no