Kontakt oss

OFTE STILTE SPØRSMÅL

Se svar på de vanligste stilte spørsmålene om bestilling, levering og annet her, og få svar på det du lurer på med en gang.
Gå til svar på spørsmål

NB! Forhåndsordre på høstløk leveres samlet med resten av din ordre fra uke 35-38

KJØPSHJELP:
Trenger du bistand med ditt kjøp, kan du kontakte oss på epost info@plukkselv.no eller fyll ut skjemaet nederst på denne siden.       

FAKTURASPØRSMÅL:
Klarna kundeservice : 21 01 89 91      
Vipps kundeservice: 22 48 28 00 

SPØRSMÅL VEDRØRENDE LEVERING AV VARER:          
Pick-up point: 66 98 40 20
Posten kundeservice: 22 03 00 00 (sjekk også ditt sporingsnr. som står på leveringsbekreftelsen på posten.no)

REKLAMASJON OG RETUR:
Reklamasjon: all reklamasjon gjøres ved å fylle ut skjemaet på denne siden.
Retur/angre kjøp: les her hvordan man angrer kjøp. 

ÅPNINGSTIDER KUNDESENTER:
Mandag - fredag kl. 10.00 - 15.00
Vi svarer raskt på epost info@plukkselv.no


ÅPNINGSTIDER PICK UP POINT:

Mandag:            08.00 – 18.00
Tirsdag:             08.00 – 18.00
Onsdag:            08.00 – 16.00
Torsdag:            08.00 – 16.00
Fredag:             08.00 – 16.00
Lørdag:             10.00 – 14.00
Søndag:              STENGT 

ADRESSE PICK UP POINT (OGSÅ RETURADRESSE):
Snap Pack AS, Gjellebekkstubben 10, inngang F, 3420 Lierskogen 

 

E-postadresse: info@plukkselv.no