Reklamasjon

Hvis du har hatt problemer med en ordre eller ønsker å reklamere på ett eller flere produkter, kan du gjøre det her.

NB! Ferskvare: Vær oppmerksom på at ferskvarer som setteløker, knoller og planter må undersøkes umiddelbart etter mottak for å kunne gjøre reklamasjonen gjeldende.

For at vi lettere skal kunne foreta en vurdering av din reklamasjon, opplys gjerne om følgende: 

Knoller/barrot/løk 

1) Hvordan så røtter/knoller ut når du fikk dem? Tørre, sprø, myke, råtne, mugne, faste, harde?
2) Når ble de plantet og hvor lenge har de stått i jorda?
3) Hvilke vekstforhold har de? Temperatur, vanning, gjødsling, plantested?
4) Er det feil plante/farge? Sjekk emballasjen for navn, da det kan være feilpakket enten hos produsent eller fra vårt lager.

Frø
Er det ingen eller veldig få frø som spirer? Det skyldes mest sannsynlig feil dyrkeforhold.

1) Hva har du gjort med frøene før de er sådd? Lagt i vann, stratifisert, knust, skrellet?
2) Hvilken temperatur har frøene fått etter såing? Under 15 grader, 15-20 grader, over 20 grader, fryst? 
3) Hvilke vanningsforhold har de fått? 
4) Når er frøene sådd?
5) Hva slags gjødsel og hvor mye har de fått?
6) Hva slags lysforhold har de? Naturlig, vekstlys, midnattssol?

Andre varer
Opplys gjerne varenummer, og dersom du mangler deler, oppgi gjerne delnummer du finner i bruksanvisningen (der det gjelder).

Bare fyll ut skjemaet nedenfor og klikk på knappen "SEND SKJEMAET".