Left Fortsett å handle
Din bestilling

Du har ingen varer i handlekurven

MyPostnord-appen

Spor sending

Du vil se sendingen din i MyPostnordappen så lenge du har lagt inn epostadressen og/eller telefonnummeret ditt der. Kontaktinformasjonen din ligger nederst på forsiden "Mine pakker" og under "Profil".

Når du har fått sporing på pakken din, vil den ligge i oversikten "Mine pakker". Når du trykker på sporingen, vil du se hvor i løypa pakken er.

Endre hentested

Under statuslinjen finner du knappen "Hva vil du gjøre med pakken?". 

Her vil du få flere alternativer for pakken din. Hvis det er tilgengelig for din pakke, vil du få opp valget "send til leveringssted" øverst. Her kan du velge et annet hentested. Pakken vil da rutes om, og vil komme til nytt hentested i løpet av et par dager.
Hvis "Send til leveringssted" ikke er et valg, er ikke dette tilgjengelig for din pakke der den befinner seg i øyeblikket. Ta kontakt med oss dersom du opplever feil eller problemer med leveringsstedet.

Utsette hentefristen

Det er enkelt å utsette hentefristen når du har fått hentemelding på pakken din.
Gå inn på den aktuelle pakken og trykk på knappen "Utsett hentefrist". Da får du automatisk 7 dager ekstra.

Returnere bestilling

Hvis du skal returnere en pakke til oss, rykk på "Returner", nr tre fra venstre nederst. Oppgi kode "PLUKKEANGER" under "Returner med returkode". Da står du som avsender og vi som mottaker. Pakke opp til 5 kg koster pt (2024) 69,- kroner og er med sporing. Se informasjon i appen for andre størrelser og priser.