MyPostnord-appen
Spor sending
Når du har valgt sending med Postnord, så vil du vil se sendingen din i MyPostnordappen så lenge du har lagt inn epostadressen og/eller telefonnummeret ditt der. Kontaktinformasjonen din ligger nederst på forsiden "Mine pakker" og under "Profil".
Når du har fått sporing på pakken din, vil den ligge i oversikten "Mine pakker". Når du trykker på sporingen, vil du se hvor i løypa pakken er.
Endre hentested
Under statuslinjen finner du knappen "Hva vil du gjøre med pakken?".
Her vil du få flere alternativer for pakken din. Hvis det er tilgengelig for din pakke, vil du få opp valget "send til leveringssted" øverst. Dette valget er tilgjengelig når pakken er registrert på postnords terminal, men før den er sendt videre til distribusjon/levering.
Her kan du velge et annet hentested. Pakken vil da rutes om, og vil komme til nytt hentested i løpet av et par dager.
Hvis "Send til leveringssted" ikke er et valg, er ikke dette tilgjengelig for din pakke der den befinner seg i øyeblikket. Ta kontakt med oss dersom du opplever feil eller problemer med leveringsstedet.
Utsette hentefristen
Dele pakken - gi fullmakt
Du kan dele pakken din med noen andre, slik at den kan hente den for deg. Dette er spesielt nyttig i pakkebokser, der man må være registrert som mottaker i appen for å få åpnet boksen.
Velg "Del pakke" i menyen "Hva vil du gjøre med pakken?", og legg inn telefonnummeret til den du vil dele med. Da vil den nye mottakeren finne den i sin app, og den kan bli borte hos deg.